Pankkipalveluita ympäri vuorokauden

Pankkipalveluita ympäri vuorokauden

3374
Nordea Pasila
Nordean Pasilan konttorissa voi asioida päivittäin ilman ajanvarausta kello 10–16.30 sekä ajanvarauksella maanantaisin ja keskiviikkoisin kello 8–19 sekä tiistaina, torstaina ja perjantaina kello 10-16.30.

Nordea on täyden palvelun pankki. Henkilöasiakkaiden palvelutarjonta kattaa kaikki asiakkaan elinkaaren varrella eteen tulevat, usein vahvaa erityisosaamista vaativat pankki- ja talousasiat. Nordean Pasilan konttorissa voi asioida päivittäin ilman ajanvarausta kello 10–16.30 sekä ajanvarauksella maanantaisin ja keskiviikkoisin kello 8–19 sekä tiistaina, torstaina ja perjantaina kello 10–16.30.

Nordeasta saa pankkipalveluita ympäri vuorokauden. Konttorin lisäksi asiakasta palvelevat Nordeassa 24/7 Asiakaspalvelu puhelimitse ja verkkotapaamiset. Nordean 24/7 Asiakaspalvelu (0200 3000) on henkilöasiakkaiden käytössä ympäri vuorokauden vuoden jokaisena päivänä. 24/7 Asiakaspalveluun voi olla yhteydessä missä tahansa pankkiasiassa ja sieltä kerrotaan, miten asiakkaan tulee toimia.

Nordean verkkotapaamisessa asiakas tapaa pankkineuvojan oman verkkopankin kautta, jolloin asiakas voi hoitaa omia pankkiasioitaan esimerkiksi suoraan omalta kotisohvaltaan tai työpaikalta. Paikasta riippumattomat verkkotapaamiset ovat mahdollisia arkisin kello 8–20 ja lauantaisin kello 10–16. Verkkotapaamisen voi sopia myös Pasilan konttorin neuvojien kanssa arkipäiväksi.

Konttorit puolestaan palvelevat arkiaikojen lisäksi lauantaisin. Esimerkiksi Helsingissä Mannerheimintie 7 ja Itäkeskus ovat auki lauantaina kello 10–16.

Säästämällä etuja

Kun varallisuutta kertyy vähän enemmän, asiakas pääsee hyötymään Premium-asiakkuuden tuomista eduista ja palveluista. Premium Banking on osa Nordean varallisuudenhoidon kokonaisuutta. Jokaisella Premium Banking –asiakkaalla on oma varainhoitaja, joka yhdessä asiakkaan kanssa kartoittaa asiakkaan kokonaisvarallisuuden ja laatii hänelle yksilöllisen sijoitussuunnitelman.

Premium-asiakkaalla on käytössään myös pankkilakimiehen palvelut. Näin saadaan hoidettua kuntoon kätevästi perheen juridiset asiat. Pankkilakimiehen luona hoituvat esimerkiksi perunkirjoitukset ja perinnönjaot, testamentit, edunvalvontavaltakirjat ja kauppakirjat. Lisäksi asiakkaalla on mahdollisuus teettää Varallisuus 360 -suunnitelma, jossa otetaan huomioon koko asiakkaan elinkaari ja varallisuus vakuutus- ja laina-asioista aina eläköitymiseen ja perintösuunnitteluun asti.

Yrityksen ja yrittäjän asiat

Yritysasiakkaille Nordeasta löytyy asiantuntevaa palvelua yrityksen perustamisesta yrityskauppaan asti. Nordea on mukana myös Suomi 100 -hankkeessa tukemalla vahvasti yrittäjän ensiaskeleita ja kasvuyrityksiä.

Yrittäjän omasta palvelunumerosta 0200 2121 yrittäjä saa neuvoja esimerkiksi rahoitus- ja vakuutusasioissa, maksuliikenteessä sekä korko- ja henkilöriskien suojaamisessa. Mannerheimintie 7 -konttorissa toimii yritysten asioihin keskittynyt konttori, jonne voi varata ajan esimerkiksi Yrittäjän palvelunumerosta.

Asiakkaan tunteminen on kaikkien etu

Pankkitoiminta perustuu luottamukseen, joka muodostuu hyvästä palvelusta, asiakkaan tuntemisesta ja kokonaisvaltaisista ratkaisuista.

Jotta jokaiselle asiakkaalle voidaan tarjota juuri hänen elämäntilanteeseensa ja palvelutarpeisiinsa parhaiten sopivat ratkaisut, asiakkaalta kysytään tapaamisissa monia henkilökohtaisia kysymyksiä. Asiakkaan tunteminen on myös turvallisuusasia ja pankeilla on siihen lakisääteinenkin velvoite.

Yhteystiedot

Nordea Pasila
Maistraatinportti 4
00240 Helsinki
Verkkotapaaminen, asiakaspalvelu, neuvonta ja ajanvaraukset 24/7
Asiakaspalvelun kautta palvelunumerosta 0200 3000 (paikallispuhelun hinta).
Ruotsinkielinen palvelunumero on 0200 5000 ja englanninkielinen 0200 70 000 (ma–pe klo 8–18).
Nordea Yrityspalvelu
www.nordea.fi

 

Osallistu lukijakilpailuun tästä