Paikallista palvelua kansainvälisillä mausteilla

Paikallista palvelua kansainvälisillä mausteilla

2789
Handelsbanken Herttoniemi
Me palvelemme: Johan Gustavson (vas.), konttorin johtaja Outi Vainikka, Karita Niemelä, Riikka Kangosjärvi, Christina Lindqvist ja Jari Luoma.

Handelsbanken on yksi Euroopan vahvimmista pankeista. Se erottuu edukseen hyvällä henkilökohtaisella palvelulla, joka kattaa kaikki asiakkaan tarpeet päivittäisasioinnista vaativaan varainhoitoon.

Handelsbankenin toiminta perustuu henkilökohtaiseen palveluun ja yksilöllisiin ratkaisuihin. Asiakkaalle tarjotaan hänen oman tilanteensa ja tarpeensa mukaan aina kokonaisuutta, ei yksittäisiä tuotteita.

Laadukkaat sijoituspalvelut omasta konttorista

Handelsbankenin sijoituspalvelut helpottavat asiakkaan arkea ja auttavat häntä kasvattamaan varallisuuttaan pitkäjänteisesti.
– Isona pankkikonsernina voimme tarjota asiakkaille kattavan valikoiman palveluita omatoimisesta sijoittamisesta Private Banking -palveluihin. Konsernilla on merkittävät resurssit tutkimus- ja analyysipuolella sekä salkunhoidossa. Tiedot ovat sekä konttoreiden, että asiakkaiden käytössä. Ja mikä parasta, sekä yksityis- että yritysasiakas saa kaikki tarvitsemansa palvelut omasta konttoristaan, kertoo Handelsbankenin Herttoniemen konttorin sijoituspäällikkö Johan Gustavson.

Aktiivista asiakaspalvelua

– Pitkäaikainen hyvä asiakassuhde perustuu molemminpuoliseen tuntemiseen. Parhaiten tämä onnistuu omassa konttorissa, jossa henkilökohtainen asiakasvastaava huolehtii sinun tai yrityksesi pankkiasioista. Sinun oma henkilökohtainen asiakasvastaavasi tuntee tilanteesi, on helposti tavoitettavissa ja on itsekin aktiivinen, kuvaa konttorinjohtaja Outi Vainikka.

Kokemusta ja vahvaa osaamista

Handelsbanken on yksi Euroopan vahvimmista pankeista (Bloomberg 2014), jonka toiminta on pitkäjänteistä, luotettavaa ja vakaata. Pankkitoiminta alkoi jo vuonna 1871.
– Muun muassa menestyksekäs salkunhoito perustuu kokemukseen ja vahvaan osaamiseen. Esimerkiksi Morningstarilta saamamme tähdet ovat mielestämme osoitus siitä, että Handelsbankenin salkunhoitajat ovat alansa huippuosaajia, toteaa Johan Gustavson.

Tyytyväiset asiakkaat

– Handelsbankenin palvelut ja ratkaisut räätälöidään aina kullekin asiakkaalle yksilöidysti, mikä lisää asiakastyytyväisyyttä. Tästä sekä henkilökohtaisesta palvelusta saammekin usein kiitosta. Tyytyväisyyttä lisää, kun asiat hoidetaan vahvalla ammattitaidolla tarvittaessa yhdessä konsernin asiantuntijoiden kanssa, kertoo Outi Vainikka.

Handelsbanken on jo useamman vuoden ajan ollut asiakastyytyväisyystutkimuksen kärjessä. EPSI Rating 2014 mukaan Handelsbankenilla on Suomen tyytyväisimmät
pankkiasiakkaat.
– Olemme ylpeitä tästä ja teemme kaikkemme, että lunastamme tämän sijan jatkossakin, Outi Vainikka lupaa.

Konttorin aukioloajat

ma–pe 10–16.15 tai sopimuksen mukaan
1.6.–15.8. pe 10–15.00, muina päivinä normaalisti

Yhteystiedot

Handelsbanken
Helsinki – Herttoniemi
Hitsaajankatu 20
00810 Helsinki
Puh. 010 444 3045
www.handelsbanken.fi

 

Osallistu lukijakilpailuun tästä