Nordeasta pankkipalvelut nopeasti haluamallasi tavalla silloin kun tarvitset

Nordeasta pankkipalvelut nopeasti haluamallasi tavalla silloin kun tarvitset

792
Nordea Helsinki Itäkeskus
Konttorinjohtajat Heljä Vinnari (vas.), Johan Simell, Johanna Wiik, Niina Viitasaari ja Piritta Sundvall ovat iloisia ja ylpeitä konttorin osaavasta henkilöstöstä ja yhteisestä lämpimien arvojen vaalimisesta.

Nordean kauppakeskus Itiksessä sijaitsevasta konttorista asiakkailla on hieno mahdollisuus saada kattavat henkilöasiakkaan pankkipalvelut yhdestä osoitteesta. Osaava ja ystävällinen henkilöstö varmistaa, että palvelu toimii myös nopeasti ja joustavasti. Asiakastyytyväisyys on tärkeintä. Asiakkaan hyväksi työskennellään ja hänelle tarjotaan mielellään myös monenlaista opastusta ja neuvontaa.

Nordean Itäkeskuksen konttorissa asiakkaan ottaa ensimmäiseksi vastaan neuvontapisteessä opastava asiakasneuvoja. Näitä pisteitä konttorissa on kolme: yksi kauppakeskuksen katutasolla ja kaksi toisessa kerroksessa, johon on oma sisäänkäynti. Asiakasneuvoja varmistaa, että asiakas saa oikeaa palvelua ja ohjaa hänet tarvittaessa myös esimerkiksi ajanvaraukseen.

Katutasolla hoidetaan päivittäisasiat. Toisessa kerroksessa tarjotaan neuvontaa ajanvarauksella tai ilman sitä. Käteistä saa automaattien lisäksi kätevästi ostosten yhteydessä K-kaupoista, Tokmannilta ja R-kioskeilta.

Toisessa kerroksessa ovat myös Premium-asiakkaita aina ajanvarauksella palvelevien varainhoitajien tilat. Siellä hoidetaan säästö- ja sijoitusasioita sekä tarjotaan rahoituspalveluita. Jatkuvalla kouluttautumisella varmistetaan vaativa osaaminen. Premium-asiakkaalla on henkilökohtaisen varainhoitajan lisäksi käytössään pankkilakimiehen kattavat palvelut.

Ajanvarauksella voi konttorissa asioida myös lauantaisin sekä maanantaista torstaihin iltaseitsemään asti.

Palvelua paikasta riippumatta jopa 24/7

Samaan tapaan kuin konttorissa pankkiasioita voi hoitaa puhelimitse Nordean 24/7 Asiakaspalvelussa tai verkkotapaamisessa. Palvelunumero 0200 3000 on henkilöasiakkaiden käytössä ympäri vuorokauden vuoden jokaisena päivänä. Verkkopankkitunnusten käyttö nopeuttaa palvelua ja mahdollistaa monenlaisten asioiden hoidon saman tien.

Nordean verkkotapaamisessa asiakas tapaa pankkineuvojan oman verkkopankin kautta vaikka kotisohvalla arkisin kello 8–20. Verkkotapaamisen voi sopia myös Itäkeskuksen konttorin neuvojien kanssa.

Uskalla kokeilla uutta

Nordealaiset kannustavat kokeilemaan vauhdilla kehittyvien digitaalisten palveluiden käyttöä. Konttorista saa harjoitteluun neuvoja ja tukea.

Kiinnostava uutuus on esimerkiksi turvallinen Siirto-sovellus, joka tulee kaikkien pankkien käyttöön kevään aikana. Se on matkapuhelimeen (iOS tai Android) ladattava maksamisen sovellus, jonka avulla voi maksaa ja vastaanottaa maksuja reaaliaikaisesti Siirto-käyttäjien välillä pankista riippumatta. Riittää, että tietää toisen osapuolen puhelinnumeron.

Toisaalta, kenenkään ei ole pakko pankkiasioinnin vuoksi hankkia älypuhelinta. Rinnalle kehitetään vaihtoehtoja, kuten tunnuslukulaite. Kun paperinen tunnuslukulista poistuu kaikilta pankeilta ennen pitkää, sen voi korvata mobiililla tunnuslukusovelluksella tai lukulaitteelle. Ne on kehitetty täyttämään tiukentuvat turvallisuusmääräykset.

Asiakkaan tunteminen kaikkien etu

Pankkitoiminta perustuu luottamukseen, joka muodostuu hyvästä palvelusta, asiakkaan tuntemisesta ja kokonaisvaltaisista ratkaisuista.

Jotta jokaiselle asiakkaalle voidaan tarjota juuri hänen elämäntilanteeseensa ja palvelutarpeisiinsa parhaiten sopivat ratkaisut, asiakkaalta kysytään tapaamisissa monia henkilökohtaisia kysymyksiä. Asiakkaan jatkuva tunnistaminen on myös turvallisuusasia. Pankeilla on siihen lakisääteinenkin velvoite.

Yhteystiedot

Nordea
Helsinki-Itäkeskus
Itäkatu 1-7, 00020 NORDEA
Avoinna ma–pe 10–16.30, ajanvarauksella ma–to 10–19, la tai sopimuksen mukaan.
Verkkotapaaminen, asiakaspalvelu, neuvonta ja ajanvaraukset konttoriin 24/7
Puh. 0200 3000 (paikallispuhelun hinta)

Nordea Yrityspalvelu
Mannerheimintie 7 konttorin Yritysten palveluyksikkö
Puh. 0200 2121 (pvm/mpm)
ma–pe klo 9–16.30
www.nordea.fi

 

Osallistu lukijakilpailuun tästä