Nordeasta pankkipalvelut haluamallasi tavalla silloin kun tarvitset

Nordeasta pankkipalvelut haluamallasi tavalla silloin kun tarvitset

264
Nordea Tikkurila
Konttorinjohtajat Heidi Tatarinova (vas.), Ulla Mannila, Johanna Wiik ja Juha Kautonen ovat iloisia ja ylpeitä konttorin osaavasta henkilöstöstä ja yhteisestä lämpimien arvojen vaalimisesta.

Nordean asiakkaat saavat kattavat henkilö- ja yritysasiakkaan pankkipalvelut Tikkurilasta Tikkurin kauppakeskuksesta. Osaava ja ystävällinen henkilöstö varmistaa, että palvelu toimii joustavasti ja asiantuntevasti. Asiakkaalle tarjotaan myös vaihtoehtoisia asiointikanavia ja opastusta niihin.

Nordean Tikkurilan konttorissa asiakkaan ottaa ensimmäiseksi vastaan neuvontapisteessä opastava asiakasneuvoja. Pisteitä on kolme, yksi kussakin kerroksessa. Asiakasneuvoja varmistaa, että asiakas saa oikeaa palvelua ja ohjaa hänet tarvittaessa myös esimerkiksi ajanvaraukseen.

Kauppakeskuksen katutasolla hoidetaan päivittäisasiat ajanvarauksella ja ilman sitä. Toisessa kerroksessa tarjotaan neuvontaa ajanvarauksella säästämis- ja asuntoasioissa. Käteistä saa automaattien lisäksi kätevästi ostosten yhteydessä K-kaupoista, Tokmannilta ja R-kioskeilta.

Kolmannessa kerroksessa, jonne on oma sisäänkäynti osoitteessa Asematie 6, ovat Premium-asiakkaita aina ajanvarauksella palvelevien varainhoitajien tilat. Siellä hoidetaan säästö- ja sijoitusasioita sekä tarjotaan rahoituspalveluita. Jatkuvalla kouluttautumisella varmistetaan vaativa osaaminen. Premium-asiakkaalla on henkilökohtaisen varainhoitajan lisäksi käytössään pankkilakimiehen kattavat palvelut.
Ajanvarauksella voi konttoreissa asioida maanantaista torstaihin kello 8–19.

Yrityksen ja yrittäjän asiat

Kauppakeskuksen toisessa kerroksessa tarjotaan yrityksille neuvontaa ajanvarauksella rahoitus- ja säästämisasioissa, maksuliikenteessä sekä korko- ja henkilöriskien suojaamisessa. Sama yrityksen pankkineuvoja hoitaa myös yrittäjän ja koko hänen perheensä pankkiasiat.

Palvelua paikasta riippumatta jopa 24/7

Samaan tapaan kuin konttorissa pankkiasioita voi hoitaa puhelimitse Nordean 24/7 Asiakaspalvelussa tai verkkotapaamisessa. Palvelunumero 0200 3000 on henkilöasiakkaiden käytössä ympäri vuorokauden vuoden jokaisena päivänä. Verkkopankkitunnusten käyttö nopeuttaa palvelua ja mahdollistaa monenlaisten asioiden hoidon saman tien.

Nordean verkkotapaamisessa asiakas tapaa pankkineuvojan oman verkkopankin kautta vaikka kotisohvalla arkisin kello 8–20. Verkkotapaamisen voi sopia myös Tikkurilan konttorin neuvojien kanssa.

Kiinnostava uutuus on esimerkiksi Siirto-sovellus

Uskalla kokeilla uutta

Nordealaiset kannustavat kokeilemaan vauhdilla kehittyvien digitaalisten palveluiden käyttöä. Konttorista saa harjoitteluun neuvoja ja tukea.

Kiinnostava uutuus on esimerkiksi turvallinen Siirto-sovellus, joka tulee myös muiden pankkien käyttöön. Se on matkapuhelimeen (iOS tai Android) ladattava maksamisen sovellus, jonka avulla voi maksaa ja vastaanottaa maksuja reaaliaikaisesti Siirto- käyttäjien välillä. Riittää, että tietää toisen osapuolen puhelinnumeron.

Toisaalta, pankkiasioinnin vuoksi ei ole pakko hankkia älypuhelinta. Rinnalle on kehitetty tiukentuvat turvallisuusmääräykset täyttäviä vaihtoehtoja. Esimerkiksi paperisen tunnuslukulistan pian kokonaan korvaavan mobiilin tunnuslukusovelluksen sijasta voi käyttää tunnuslukulaitetta.

Asiakkaan tunteminen kaikkien etu

Pankkitoiminta perustuu luottamukseen, joka muodostuu hyvästä palvelusta, asiakkaan tuntemisesta ja kokonaisvaltaisista ratkaisuista.

Jotta jokaiselle asiakkaalle voidaan tarjota juuri hänen elämäntilanteeseensa ja palvelutarpeisiinsa parhaiten sopivat ratkaisut, asiakkaalta kysytään tapaamisissa monia henkilökohtaisia kysymyksiä. Asiakkaan jatkuva tunnistaminen on myös turvallisuusasia. Pankeilla on siihen lakisääteinenkin velvoite.

Yhteystiedot

Nordea
Vantaa-Tikkurila
Asematie 10, 00020 NORDEA
Avoinna ma–pe 10–16.30, ajanvarauksella ma–to 8–19.
Verkkotapaaminen, asiakaspalvelu, neuvonta ja ajanvaraukset konttoriin 24/7
Puh. 0200 3000 (paikallispuhelun hinta)

Nordea Yrityspalvelu
Asematie 10, 2.krs, 00020 NORDEA
Avoinna ma–pe 10–16.30 ajanvarauksella.
Nordea Business Centre tarjoaa henkilökohtaista palvelua vuorokauden ympäri, ja siellä voi hoitaa puhelimitse tai verkkotapaamisella kaikki yrityksen pankkiasiat.
Puh. 0200 2121 (pvm/mpm) ma–su 24h/vrk
www.nordea.fi

 

Osallistu lukijakilpailuun tästä