Nordea Itiksen konttorit auttavat Sinua pankkiasioissa

Nordea Itiksen konttorit auttavat Sinua pankkiasioissa

7768
Nordea Itis
Nordean Itiksen konttoreissa sinua palvelevat: Johanna Wiik (vas.), Susanna Sellmer, Päivi Blom, Silja Haglund ja Susanna Laine.
Kassakonttori nopeaan päivittäisasiointiin

Itäkeskuksen Nordean kassakonttori on yksi Suomen vilkkaimmista. Hyvällä ammattitaidolla ja tarvittavalla nopeudella siellä palvellaan päivittäin 400–600 asiakasta. Kassakonttorista voi nostaa käteistä, tallettaa tilille rahaa, maksaa laskuja, tehdä tilisiirtoja ja vaihtaa matkavaluuttaa. Harvinaisemmat valuutat on syytä tilata ennakkoon.

Konttorin viereisessä tilassa on itsepalvelualue, jossa laskuja voi maksa automaateilla. Sieltä löytyy myös suuren suosion saavuttanut TalletusOtto-automaatti.

– Haluamme tarjota asiakkaille vaihtoehtoja jonottamisen tilalle. Pankkiasioita voi hoitaa helposti verkkomaailmassa sekä puhelimella. Siihen tarvitsee vain pankkitunnukset. Ja mikäs sen helpompaa kuin hoitaa asioita kotisohvalta ottamalla yhteys verkkotapaamiseen tai Online-konttoriin. Myös kortit helpottavat arjen askareissa. Nämä tuotteet saa kassakonttoristamme, kertoo konttorinjohtaja Susanna Sellmer.

Kassakonttorissa voi tehdä myös ajanvarauksen kokonaisvaltaiseen pankkiasioinnin päivittämiseen.

Palvelukonttori

Kauppakeskuksen toisessa kerroksessa keskitytään monipuolisiin neuvontapalveluihin ajanvarauksella tai ilman ajanvarausta vuoronumerolla. Keskustelut ovat tyypillisesti enemmän perehtymistä vaativia säästämisen ja kulutusluottojen neuvontapalveluita sekä tilinavauksia.

Konttori toimii myös uusien palveluneuvojien koulutuskonttorina. Nuoren ja innostuneen väen energisyys näkyy vilkkaan konttorin arjessa. Jonottamisen välttämiseksi suositellaan ajan varaamista.

– Meille on tärkeää jokaisen asiakkaan kokonaistilanteen ymmärtäminen ja parhaiden ratkaisujen löytäminen. Haluamme olla mukana asiakkaan arjessa ja siksi on hyvä käydä pankkiasioita läpi säännöllisesti. Yhdessä keskustellen löydämme parhaat pankin tarjoamat mahdollisuudet kuhunkin tilanteeseen, toteaa konttorinjohtaja Päivi Blom.

Neuvontakonttori

– Haluamme palvella avainasiakkaitamme mahdollisimman kokonaisvaltaisesti. Jokaisella heistä on oma henkilökohtainen pankkineuvoja, jonka kautta hoituvat perheen pankkiasiat säästämisestä rahoitukseen. Lisäksi tarjoamme asiakkaillemme sijoitusasiantuntijan ja pankkilakimiehen osaamista. Haluamme auttaa asiakkaitamme vaurastumaan oman säästämisen suunnitelman avulla hänelle sopivimpien vaihtoehtojen kautta, kuvailee konttorinjohtaja Birgit Karikoski.

Asunnonostajille räätälöidään heidän tarpeisiinsa sopiva turvallinen asuntolaina. Myös uudet asiakkaat toivotetaan tervetulleiksi.

Uusi konttori varallisuuttaan kerryttäville asiakkaille

Kesän aikana Itäkeskuksen nykyisten konttoreiden välittömään läheisyyteen avataan vaurastuvien asiakkaiden palvelemiseen erikoistunut konttori.

– Varallisuuttaan kerryttäville asiakkaille suunnatun Premium-asiakkuuden ydin on auttaa asiakasta vaurastumaan suunnitelmallisesti. Tarjoamme selkeää informaatiota ja neuvonnallista kokonaisnäkemystä varallisuudesta ja sen hoidosta. Teemme asiakkaalle henkilökohtaisen säästämisen suunnitelman ja olemme häneen aktiivisesti yhteydessä. Kaikki asiantuntijapalvelut löytyvät saman katon alta. Yksilöllisen ja osaavan palvelun lisäksi tarjoamme laajan valikoiman varallisuudenhoitoon liittyviä ratkaisuja ja monipuolisia etuja, kertoo konttorinjohtaja Johanna Wiik.

Yrityskonttori

Yrityskonttorissa hoidetaan niin aloittavan kuin jo pidempään toimineen yrityksen ja yrittäjän henkilökohtainen pankkiasiointi.

– Olemme yrityksen kumppani sen koko elinkaaren ajan. Tavoitteenamme on auttaa yritystä menestymään ja vaurastumaan, kuvaa konttorinjohtaja Susanna Laine.

Aloittavan yrittäjän pakettiin liitetään tarpeen mukaan peruspankki- ja vakuutuspalvelut, varallisuuden kasvattaminen sekä rahoitusratkaisut. Yrityksen koon ja palvelutarpeiden kasvaessa oma asiakasvastuullinen löytää räätälöidyt ratkaisut ja erityisasiantuntijapalvelut tarpeen mukaan. Yrityksen käyttöön voi ottaa vaihtorahalokerikon, talletusautomaatin ja yösäilön.

Yhteystiedot

Nordea
Helsinki-Itäkeskus
Itäkatu 1-7, 00020 NORDEA
Konttori avoinna 10–16.30 tai sopimuksen mukaan, kassapalvelu 9.30–16.30
Verkkotapaaminen, asiakaspalvelu, neuvonta ja ajanvaraukset konttoriin 24/7 Puh. 0200 3000 (paikallispuhelun hinta)
www.nordea.fi

 

Osallistu lukijakilpailuun tästä