Monta mutkatonta ja helppoa tapaa hoitaa pankkiasioita Nordeassa

Monta mutkatonta ja helppoa tapaa hoitaa pankkiasioita Nordeassa

623
Nordea Monta mutkatonta ja helppoa tapaa asioida

Pankkipalveluiden nopea digitalisoituminen tarjoaa monia uusia, helppoja ja mutkattomia tapoja hoitaa asioita. Malmin Nordean asiantuntijat auttavat haluttaessa niiden käyttöönotossa, mutta palvelevat asiakkaita mielellään muutenkin henkilökohtaisesti.

Nordea Malmin ammattilaiset kannustavat asiakkaita kokeilemaan rohkeasti vauhdilla kehittyvien digitaalisten palveluiden käyttöä. Se voi helpottaa suunnattomasti arkea.

Nordea Malmi digipiste
Digipisteessä voi harjoitella rauhassa uutta. Se löytyy konttorin toritasolta, jossa asiakkaita palvellaan muutenkin ilman ajanvarausta.

– Usein uusien palveluiden omaksuminen ja käyttö tuntuu alussa hankalalta. Siksi meillä on konttorissa oma digipiste, jossa on aina joku pankkilainen neuvomassa ja opastamassa asiakkaita, konttorinjohtaja Jaana Mikkonen kertoo.

Kiinnostava digiuutuus on esimerkiksi turvallinen Siirto-sovellus, joka tulee kaikkien pankkien käyttöön. Se on matkapuhelimeen (iOS tai Android) ladattava maksamisen sovellus, jonka avulla voi maksaa ja vastaanottaa maksuja reaaliaikaisesti Siirtokäyttäjien välillä. Riittää, että tietää toisen osapuolen puhelinnumeron. Nordea Pay taas on maksusovellus, joka muuttaa älypuhelimen maksuvälineeksi.

Älypuhelinta ei tarvita

Pankkilaiset muistuttavat, ettei kenenkään ole pakko pankkiasioinnin vuoksi hankkia älypuhelinta. Rinnalle kehitetään vaihtoehtoja, kuten tunnuslukulaite. Kun paperinen tunnuslukulista poistuu kaikilta pankeilta ennen pitkää, sen voi korvata mobiililla tunnuslukusovelluksella tai lukulaitteelle. Ne on kehitetty täyttämään tiukentuvat turvallisuusmääräykset.

Henkilökohtaista palvelua

Konttorin toisessa kerroksessa asiakkaille tarjotaan ajanvarauksella henkilökohtaista palvelua ja neuvontaa. Varsinkin asuntolainaasioista halutaan usein konttorinjohtaja Liisa Naakan mukaan keskustella kasvotusten.

– Aika tavallista on, että alkukeskustelussa saadaan lainalupaus jo ennen kuin uutta kotia aletaan etsiä. Yksityiskohdista sovitaan sitten myöhemmin vaikka verkkotapaamisessa.

Konttorin viereisen talon 3. kerroksessa on Premium-asiakkaita aina ajanvarauksella palvelevien varainhoitajien tilat. Siellä hoidetaan säästö- ja sijoitusasioita sekä tarjotaan rahoituspalveluita.

– Jatkuvalla kouluttautumisella varmistetaan vaativa osaaminen. Premium-asiakkaalla on henkilökohtaisen varainhoitajan lisäksi käytössään pankkilakimiehen kattavat palvelut, Premium Banking johtaja Ahti Kilpeläinen kertoo.

Palvelua paikasta riippumatta jopa 24/7

Samaan tapaan kuin konttorissa pankkiasioita voi hoitaa puhelimitse Nordean 24/7 Asiakaspalvelussa tai verkkotapaamisessa. Palvelunumero 0200 3000 on henkilöasiakkaiden käytössä ympäri vuorokauden vuoden jokaisena päivänä. Pankkitunnusten käyttö nopeuttaa palvelua ja mahdollistaa monenlaisten asioiden hoidon saman tien.

Nordean verkkotapaamisessa asiakas tapaa pankkineuvojan oman verkkopankin kautta vaikka kotisohvalla arkisin kello 8–20 ja lauantaisin kello 10–16. Voimakkaasti suosiotaan kasvattaneen verkkotapaamisen voi sopia myös Malmin konttorin neuvojien kanssa. Käytettävissä on sähköisiä alustoja, joilla asiakas voi tehdä allekirjoituksetkin pankkitunnuksilla.

Käteistä saa automaattien lisäksi kätevästi ostosten yhteydessä kuluitta K-kaupoista, Tokmannilta ja R-kioskeilta, joilla voi myös maksaa laskuja käteisellä.

Yhteystiedot

Nordea Malmi
Malmin kauppatie 18 / Torikatu 3, 3. krs
Avoinna 10–16.30 tai sopimuksen mukaan
Asiakaspalvelu, neuvonta sekä ajanvaraukset konttoriin ja verkkotapaamiseen 24/7
Puh. 0200 3000 (pvm/mpm)

Nordea Yrityspalvelu
Puh. 0200 2121 (pvm/mpm)
www.nordea.fi

 

Osallistu lukijakilpailuun tästä