Malmin Nordea on asiakkaan asialla

Malmin Nordea on asiakkaan asialla

6059
Nordea Malmi
Konttorinjohtajat Pirjetta Knuutinen (vas.), Heljä Vinnari, Liisa Naakka ja Piritta Sundvall muistuttavat, että aina kannattaa kysyä, jos joku asia mietityttää.

Nordealla on Malmin torin laidalla kokonainen palvelukeskittymä. Lisäksi palveluita on kehitetty asiakkaan kannalta helpommiksi. Asiakkaan asia ja hänen toiveensa ratkaisevat, mikä kulloinkin on paras paikka. Laadukkaita tuotteita löytyy eri tarpeisiin, asiantuntijat auttavat eikä päätöksiä tarvitse hakea kaukaa. Uusia palvelutapojakin on tullut.

Verkkotapaaminen on uusi tapa hoitaa Nordeassa pankkiasioita silloin, kun se itselle sopii, paikasta riippumatta. Kaikki mitä asiakas tarvitsee tapaamiseen on tietokone internet-yhteydellä, puhelin ja pankkitunnukset. Verkkotapaaminen sopii erinomaisesti säästämisen asioihin. Lisäksi siinä voi hyvin hoitaa kortti-, kulutusluotto- ja vakuutusasiat.

Verkkotapaamisessa asiakkaalle näytetään tapaamiseen liittyviä materiaaleja ja laskelmia tietokoneen näytöllä samalla, kun pankkiasioista neuvotellaan puhelimessa. Nordean asiakas voi osallistua verkkotapaamiseen pankkitunnuksin arkisin kello 7.30–22. Ajan saa varattua soittamalla 24/7 toimivaan asiakaspalvelunumeroon 0200 3000 (pvm/mpm).

Malmilta löytyvät kattavat palvelut

Nordean Malmin konttori on yksi pääkaupunkiseudun vilkkaimmista. Se on myös koulutuskonttori pankkiin rekrytoitavalle henkilöstölle. Pääosa perehdytyksestä tapahtuu työssäoppimalla. Niinpä henkilöstöä vaihtuu konttorissa ja väen nuoruus näkyy arjessa innostuksena ja tarttuvana energisyytenä.

Malmin torin laidalla on neljä erillistä Nordean konttoritilaa: kassakonttori, palvelukonttori, neuvontakonttori ja yrityskonttori.

Henkilöasiakkaita palvelee yhteensä nelisenkymmentä ammattilaista. Konttoritiloissa olevista infopisteistä asiakas saa heti sisään tullessaan tiedon siitä, missä hänen asiansa hoidetaan ja tarvittaessa voidaan varata myös aika neuvotteluun.

– Palvelujamme täydentämään olemme saaneet TalletusOtto-automaatin yhteiskäyttöön OP:n tuulikaappiin. Siellä asioidaan pankkikortilla ja rahat, niin setelit kuin kolikot, tulevat välittömästi omalle tilille, pankkilaiset kertovat.

Neuvontapalveluissa keskustellaan kokonaisuudesta

Toritasolla olevassa konttorissa hoidetaan ilman ajanvarausta vuoronumerojärjestelmää käyttäen enemmän perehtymistä edellyttäviä tehtäviä, kuten tilinavauksia, luottokorttihakemuksia sekä säästämiseen liittyviä asioita. Konttorissa palvellaan myös ajanvarauksella. Sitä suositellaan jonojen välttämiseksi.

– Meille on tärkeää asiakkaan kokonaistalouden hallinta. Haluamme olla mukana asiakkaan arjessa ja elämäntilanteissa, siksi on tärkeää käydä asioita läpi säännöllisesti. Yhdessä pohtien löydämme parhaat pankin tarjoamat mahdollisuudet kuhunkin tilanteeseen, kuvaa konttorinjohtaja Piritta Sundvall.

Palvelut kehittyvät

Kauppakeskuksen toisen kerroksen neuvontapalvelu toimii ajanvarauksella. Ajan voi varata netistä, asiakaspalvelunumerosta 0200 3000 tai konttorin infopisteestä.

Jokainen Nordean etuohjelmassa oleva avainasiakas saa nimetyn henkilökohtaisen pankkineuvojan, jonka kautta hoituvat koko asiakasperheen kaikki pankkiasiat säästämisestä rahoitukseen. Lisäksi käytettävissä on sijoitusasiantuntija ja pankkilakimies.

– Tavoitteemme on saada asiakkaat vaurastumaan. Sen eteen teemme töitä. Meistä on tärkeää tehdä jokaiselle asiakkaalle suunnitelma hyvän, ei vain pahan päivän varalle, kertoo konttorinjohtaja Liisa Naakka.

– Kun käymme asiakkaamme kanssa neuvottelun kokonaisuudesta säännöllisesti, edetään tavoitteita kohti asiakkaan kannalta parhaalla mahdollisella tavalla, täydentää konttorinjohtaja Pirjetta Knuutinen.

Nopeissa asioissa palvelee kassakonttori

Kassakonttorissa voi nostaa käteistä, tallettaa tilille rahaa, maksaa laskuja ja tehdä tilisiirtoja. Yleisimmät matkavaluutat ovat aina saatavilla, harvinaisemmat tilaamalla. Myös yrityspuolen käteispalveluita hoidetaan kassakonttorissa.

– Lisäksi opastamme mielellämme peruspalveluiden sekä tiloissamme olevan laskunmaksuautomaatin käytössä. Näihin palveluihin liittyvät kortit ja tunnukset saa kassakonttorista, konttorinjohtaja Heljä Vinnari kertoo.

Kassakonttorissa asioinnin yhteydessä voi tehdä ajanvarauksen kokonaisvaltaiseen pankkiasioinnin tarkasteluun säästämisen, rahoituksen ja vakuutuksien osalta lähimpään neuvontakonttoriin, verkkotapaamiseen tai upouuteen Online-konttoriin.

Yhteystiedot

Nordea
Helsinki-Malmi
Malmin kauppatie 18
Avoinna ma–pe klo 10–16.30 tai sopimuksen mukaan.

Kassakonttori
Torikatu 4
00700 Helsinki
Avoinna ma–pe klo 9.30–16.30.

Lisäksi Malmilla toimii Pohjois-Helsingin yrityskonttori osoitteessa:
Torikatu 3, 3.krs
00700 Helsinki
Puh. 0200 2121

Verkkotapaaminen, asiakaspalvelu, neuvonta ja ajanvaraukset konttoriin 24/7
Puh. 0200 3000 (paikallispuhelun hinta)
www.nordea.fi

 

Osallistu lukijakilpailuun tästä