Kauniaisten Nordeasta löytyy vaativaa erikoisosaamista

Kauniaisten Nordeasta löytyy vaativaa erikoisosaamista

845
Nordea Kauniainen
Pankkineuvoja Ann-Mari Södermann (vas.) ja konttorinjohtaja Carita Hästö lupaavat Kauniaisten Nordean tarjoavan hyvää palvelua suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi vaativissakin sijoitus- ja rahoitusasioissa.

Nordealla on pieni neuvontakonttori kauppakeskus Granin toisessa kerroksessa, ja pankki haluaa olla läsnä palvelemassa asiakkaita myös Kauniaisissa. Konttori tarjoaa palvelua sijoitus- ja rahoitusasioissa aina ajanvarauksella.

Kauniaisten Nordeassa työskentelee viisi suomen- tai ruotsinkielistä pankkineuvojaa, joilta löytyy erikoisosaamista sijoitus- ja rahoitusasioihin, kuten asuntolainoihin. Alueen asuntomarkkinat tunnetaan hyvin ja yhteistyötä tehdään varsinkin HUOMin, Kahdeksas päivän ja Huoneistokeskuksen kiinteistönvälittäjien kanssa.

– Pyrimme aina mahdollistamaan asuntolainatapaamisen mahdollisimman pian joko meillä tai lähellä olevassa toisessa konttorissa. Kauniaisissa onnistuvat myös verkkotapaamiset, joten kunhan asiakkaalta löytyy verkkopankkitunnukset, ei konttoriin asti edes tarvitse tulla, vaikka neuvoja täällä istuukin, kertoo konttorinjohtaja Carita Hästö.

Saman katon alla voi lisäksi tavata sijoitusasiantuntijan, Premium varainhoitajat ja Private Bankerit sekä lakimiehen. Lähellä on lisäksi monta isoa kauppakeskusta, joissa Nordealla on isot konttorit myös päivittäisasiointia varten.

– Me toimimme aina ajanvarauksella. Tällä poistamme turhat jonotukset ja varmistamme osaltamme, että olemme valmistautuneet jokaiseen asiakastapaamiseen mahdollisimman hyvin. Näin asiat edistyvät joustavasti ja kaikki tulee otettua huomioon, toteaa konttorinjohtaja.

Palvelua paikasta riippumatta jopa 24/7

Carita Hästö torjuu ajatuksen pankkipalveluiden huonontumisesta nostamalla esiin nykyiset monet vaihtoehdot, joiden käyttöön asiakkaita myös opastetaan mielellään konttorissa.

– Palveluhan on parantunut monessa mielessä, kun nyt konttoriasioinnin rinnalla tai sijasta on mahdollista hoitaa pankkiasiat joustavasti myös puhelimitse ja netin kautta. Toki uudet asiat tuntuvat joskus alkuun vaikeilta. Sen olen itsekin huomannut.

Samaan tapaan kuin konttorissa pankkiasioita voi hoitaa puhelimitse useaan kertaan palkitussa Nordean 24/7 Asiakaspalvelussa tai verkkotapaamisessa. Palvelunumero 0200 3000 on henkilöasiakkaiden käytössä ympäri vuorokauden vuoden jokaisena päivänä. Verkkopankkitunnusten käyttö nopeuttaa palvelua ja mahdollistaa monenlaisten asioiden hoidon saman tien.

– Ja uutta kehitetään jatkuvasti. Esimerkiksi kännykällä voi jo siirtää rahaa kätevästi Siirto-palvelulla niin, että se näkyy vastaanottajan tilillä heti.

Verkkotapaamisessa hoituvat allekirjoituksetkin

Nordean verkkotapaamisessa asiakas tapaa pankkineuvojan puhelimitse ja kirjautumalla omaan verkkopankkiin vaikka kotisohvalla arkisin ja lauantaisin. Verkkotapaamisen voi sopia myös Kauniaisten konttorin neuvojien kanssa.

– Verkkotapaaminen toimii oivallisesti myös jatkoneuvottelussa. Käytettävissä on sähköisiä alustoja, joilla asiakas voi tehdä myös allekirjoitukset verkkopankkitunnuksilla, konttorinjohtaja kertoo.

Yhteystiedot

Nordea Kauniainen
Kauppakeskus Grani 2. krs
02700 Kauniainen
Avoinna ajanvarauksella ma–pe klo 10–16.30 sekä lisäksi to alkaen jo klo 8 ja ma klo 19 saakka.
Verkkotapaaminen, asiakaspalvelu, neuvonta ja ajanvaraukset konttoriin 24/7
Puh. 0200 3000 (paikallispuhelun hinta)
www.nordea.fi

 

Osallistu lukijakilpailuun tästä