Hyvä pankkisuhde kestää koko elämän

Hyvä pankkisuhde kestää koko elämän

2026
Nordea Tikkurila
Maiju Vanhanen (palvelukonttori), Maria Metsola (Premium Banking Vantaa), Virpi Hautala (palvelukonttori) ja Ulla Mannila (neuvontakonttori) ja vastaavat kukin oman tiiminsä kanssa siitä, että palvelu pelaa Nordea Tikkurilassa, yhdessä pääkaupunkiseudun vilkkaimmista konttoreista.

Nordea Tikkurila on täyden palvelun pankki. Palvelutarjonta kattaa kaikki henkilö- ja yritysasiakkaiden elinkaaren varrella eteen tulevat, usein vahvaa erityisosaamista vaativat pankki- ja talousasiat.

Ensimmäinen askel pienen ihmisen pankkitiellä otetaan asiakassuhteen perustamisella. Nordea lahjoittaa uudelle tilille 20 euroa pesämunaksi, kun vauvan tilille ohjataan lapsilisä. Tämän lisäksi toinen 20 euroa lahjoitetaan, kun vauvalle avataan rahastosäästösopimus tai Tavoitesäästötili.

Noin kymmenvuotiaana nuorelle asiakkaalle voidaan tilata Visa Electron -kortti, jolloin nuori voi harjoitella turvallista korttimaksamista ja hoitaa itsenäisesti omia pikkuasioitaan. 15-vuotiaan nuoren on mahdollista saada omat verkkopankkitunnukset.

Keskittäminen tuo etuja

Check-in -asiakkuus Nordeassa on 18–28 -vuotiaille tarkoitettu etuohjelma, jonka myötä nuori asiakas saa erinomaisen startin oman taloutensa hoitoon sekä monia tuntuvia hintaetuja Nordean pankki- ja vakuutuspalveluista. Täysi-ikäisyyden kynnyksellä ajankohtaisiksi saattavat tulla myös ASP-tilin avaaminen ensiasuntoon säästämistä varten sekä opintolainan hakeminen.

Mitä enemmän asiakas keskittää Nordeaan pankkiasiointiaan, sitä enemmän etuja hän saa. Avainasiakkaana asiakas saa käyttöönsä parhaat edut ja palvelut, kuten henkilökohtaisen pankkineuvojan, jonka kanssa on helppo hoitaa esimerkiksi säästämiseen ja asumiseen liittyvät pankkiasiat. Lisäksi Nordean Avainasiakkaalle useat päivittäiset palvelut ovat maksuttomia.

Kun varallisuutta kertyy vähän enemmän, asiakas pääsee hyötymään Premiumasiakkuuden tuomista eduista ja palveluista. Premium Banking on osa Nordean varallisuudenhoidon kokonaisuutta. Jokaisella Premium Banking -asiakkaalla on oma varainhoitaja, joka yhdessä asiakkaan kanssa kartoittaa asiakkaan kokonaisvarallisuuden ja laatii yksilöllisen sijoitussuunnitelman asiakkaalle.

Asiakkaalla on käytössään myös pankkilakimiehen palvelut. Pankkilakimies hoitaa perheen juridiset asiat kuntoon. Pankkilakimiehen luona hoituvat esimerkiksi perunkirjoitukset ja perinnönjaot, testamentit, edunvalvontavaltakirjat ja kauppakirjat. Lisäksi asiakkaalla on mahdollisuus teettää Varallisuus 360 -suunnitelma, jossa otetaan huomioon koko asiakkaan elinkaari ja varallisuus vakuutus- ja laina-asioista aina eläköitymiseen ja perintösuunnitteluun asti.

Yrityksen ja yrittäjän asiat

Yritysasiakkaille Nordeasta löytyy asiantuntevaa palvelua yrityksen perustamisesta yrityskauppaan asti. Yrityksen pankkineuvojalta yrittäjä saa neuvoja esimerkiksi rahoitusja vakuutusasioissa, maksuliikenteessä sekä korko- ja henkilöriskien suojaamisessa. Sama pankkineuvoja hoitaa yrittäjän ja koko hänen perheensä pankkiasiat.

Palvelua ajasta ja paikasta riippumatta

Nordea 24/7 palvelee henkilöasiakkaita päivittäisissä pankkiasioissa ympäri vuorokauden, vuoden jokaisena päivänä. Nordea 24/7:stä asiakas saa tietoa ja neuvoja pankkiasiointiin liittyvistä asioista puhelimitse tai verkkopankin asiakaspostin kautta.

Nordeassa voi hoitaa laajempia pankkiasioita myös verkkotapaamisessa arkisin kello 8-20 välillä paikasta riippumatta. Verkkotapaaminen on uusi tapa olla yhteydessä pankkiin. Verkkotapaaminen sopii erinomaisesti esimerkiksi lainaneuvotteluihin tai säästämisen keskusteluihin.

Asiakkaan tunteminen on kaikkien etu

Pankkitoiminta perustuu luottamukseen, joka muodostuu hyvästä palvelusta, asiakkaan tuntemisesta ja oikeista ratkaisuista. Nordeassa kysytään monenlaisia asioita, koska pankki haluaa tuntea asiakkaansa ja ymmärtää heidän elämäntilanteensa ja tarpeensa. Asiakkaan tunteminen on myös turvallisuusasia. Pankeilla on siihen lakisääteinenkin velvoite.

Lauantaikin pankkipäivä

Asiakkailla on mahdollisuus asioida Nordeassa lauantaisin kello 10–16 välillä muun muassa Flamingon konttorissa tai verkkotapaamisena. Asiakkaiden toivomuksesta osa Nordean konttoreista palvelee asiakkaita myös lauantaisin eri puolilla Suomea.

Yhteystiedot

Nordea Tikkurila
Asematie 10, 01300 Vantaa
Avoinna 10–16.30 tai sopimuksen mukaan
Verkkotapaaminen, asiakaspalvelu, neuvonta ja ajanvaraukset konttoriin 24/7
Puh. 0200 3000 (paikallispuhelun hinta)

Nordea Yrityspalvelu
Puh. 0200 2121 (pvm/mpm)
www.nordea.fi

 

Osallistu lukijakilpailuun tästä