Hyvä pankkisuhde kestää koko elämän

Hyvä pankkisuhde kestää koko elämän

906
Nordea Munkkiniemi

Nordea Munkkiniemi on henkilöasiakkaiden täyden palvelun pankki. Palvelutarjonta kattaa kaikki henkilöasiakkaiden elinkaaren varrella eteen tulevat, usein vahvaa erityisosaamista vaativat pankki- ja talousasiat. Konttorissa voi asioida joko vuoronumerolla, päivittäin klo 10-16.30, sekä ajanvarauksella lisäksi myös muutamana arkipäivänä aamulla klo 8.00 ja iltana klo 19.00 asti.

Ensimmäinen askel pienen ihmisen pankkitiellä otetaan asiakassuhteen perustamisella. Nordea lahjoittaa uudelle tilille 20 euroa pesämunaksi, kun vauvan tilille ohjataan lapsilisä. Tämän lisäksi toinen 20 euroa lahjoitetaan, kun vauvalle avataan rahastosäästösopimus tai Tavoitesäästötili.

Nuorelle asiakkaalle voidaan tilata Visa Electron -kortti, jolloin nuori voi harjoitella turvallista korttimaksamista ja hoitaa itsenäisesti omia hankintojaan. Huoltajan tekemän arvion mukaan nuoren on mahdollista saada omat verkkopankkitunnukset. Niitä tarvitaan entistä enemmän mm. Opiskelussa ja omien asioiden hoidossa, vaikkapa Kelan palveluihin tunnistautuessa.

Keskittäminen tuo etuja

Check-in -asiakkuus Nordeassa on 18–28 -vuotiaille tarkoitettu etuohjelma, jonka myötä nuori asiakas saa erinomaisen startin oman taloutensa hoitoon sekä monia tuntuvia hintaetuja Nordean pankki- ja vakuutuspalveluista. Täysi-ikäisyyden kynnyksellä ajankohtaisiksi saattavat tulla myös ASP-tilin avaaminen ensiasuntoon säästämistä varten sekä opintolainan hakeminen.

Mitä enemmän asiakas keskittää Nordeaan pankkiasiointiaan, sitä enemmän etuja hän saa. Avainasiakkaana asiakas saa käyttöönsä parhaat edut ja palvelut, niin halutessaan myös henkilökohtaisen pankkineuvojan, jonka kanssa on helppo hoitaa esimerkiksi säästämiseen ja asumiseen liittyvät pankkiasiat. Lisäksi Nordean Avainasiakkaalle useat päivittäiset palvelut ovat maksuttomia.

Kun varallisuutta kertyy vähän enemmän, asiakas pääsee hyötymään Premiumasiakkuuden tuomista eduista ja palveluista. Premium Banking on osa Nordean varallisuudenhoidon kokonaisuutta. Jokaisella Premium Banking -asiakkaalla on oma varainhoitaja, joka yhdessä asiakkaan kanssa kartoittaa asiakkaan kokonaisvarallisuuden ja laatii yksilöllisen sijoitussuunnitelman asiakkaalle.

Premium-asiakkaalla on käytössään myös pankkilakimiehen palvelut. Pankkilakimies hoitaa perheen juridiset asiat kuntoon. Pankkilakimiehen luona hoituvat esimerkiksi perunkirjoitukset ja perinnönjaot, testamentit, edunvalvontavaltakirjat ja kauppakirjat. Lisäksi asiakkaalla on mahdollisuus teettää Varallisuus 360-suunnitelma, jossa otetaan huomioon koko asiakkaan elinkaari ja varallisuus vakuutus- ja laina-asioista aina eläköitymiseen ja perintösuunnitteluun asti.

Yrityksen ja yrittäjän asiat

Yritysasiakkaille Nordeasta löytyy asiantuntevaa palvelua yrityksen perustamisesta yrityskauppaan asti. Yrittäjän omasta palvelunumerosta p. 0200 2121 yrittäjä saa neuvoja esimerkiksi rahoitus- ja vakuutusasioissa, maksuliikenteessä sekä korko- ja henkilöriskien suojaamisessa. Mannerheimintie 7-konttorissa toimii yritysten asioihin keskittynyt konttori, jonne voi varata ajan, esim. Yrittäjän palvelunumerosta.

Palvelua ajasta ja paikasta riippumatta

Nordea 24/7 palvelee henkilöasiakkaita päivittäisissä pankkiasioissa ympäri vuorokauden, vuoden jokaisena päivänä. Nordea 24/7:stä asiakas saa tietoa ja neuvoja pankkiasiointiin liittyvistä asioista puhelimitse tai verkkopankin asiakaspostin kautta. 24/7 palvelunumero on 0200-3000.

Nordeassa voi hoitaa laajempia pankkiasioita myös verkkotapaamisessa arkisin kello 8-20 välillä paikasta riippumatta. Verkkotapaaminen on uusi tapa olla yhteydessä pankkiin. Verkkotapaaminen sopii erinomaisesti esimerkiksi lainaneuvotteluihin tai säästämisen keskusteluihin. Ajan verkkotapaamiseen voi varata 24/7 palvelunumerosta 0200-3000.

Asiakkaan tunteminen on kaikkien etu

Pankkitoiminta perustuu luottamukseen, joka muodostuu hyvästä palvelusta, asiakkaan tuntemisesta ja oikeista ratkaisuista. Nordeassa kysytään monenlaisia asioita, koska pankki haluaa tuntea asiakkaansa ja ymmärtää heidän elämäntilanteensa ja tarpeensa. Asiakkaan tunteminen on myös turvallisuusasia. Pankeilla on siihen lakisääteinenkin velvoite.

Lauantaikin pankkipäivä

Asiakkaiden toivomuksesta osa Nordean konttoreista palvelee asiakkaita myös lauantaisin eri puolilla Suomea. Mikäli haluat varata ajan pankkiasioiden hoitoon, se onnistuu parhaiten 24/7 palvelunumerosta 0200-3000 tai kysymällä Nordean konttorista.

Yhteystiedot

Nordea Munkkiniemi
Munkkiniemen puistotie 14, 00330 Helsinki
Konttorin aukioloajat:
Maanantai, Tiistai, Keskiviikko, Torstai, Perjantai: 10.00-16.30
Lisäksi maanantaisin ajanvarauksella klo 10.00-19.00, keskiviikkoisin ja perjantaisin klo 8.00-16.30
Lauantai, Sunnuntai: Suljettu

Konttorin poikkeavat aukioloajat:
Kiirastorstai 10.00-13.00
Uudenvuodenaatto 10.00-13.00

Verkkotapaaminen, asiakaspalvelu, neuvonta ja ajanvaraukset konttoriin 24/7
Puh. 0200 3000 (paikallispuhelun hinta),
ruotsinkielinen palvelunumero 0200 5000
(ma-pe klo 8.00-18.00)

Nordea Yrityspalvelu
Puh. 0200 2121 (pvm/mpm), ruotsiksi 0200
2525 ( ma-pe klo 9.00-16.30)
www.nordea.fi

 

Osallistu lukijakilpailuun tästä