Huolellista hammashoitoa kohtuuhintaan

Huolellista hammashoitoa kohtuuhintaan

677
Pihlajamäen Hammaslääkäriasema
Kristina Ilisson (vas.) ja Lana Partonen haluavat vaalia Pihlajamäen Hammaslääkäriaseman kiireetöntä työrytmiä ja kodikasta ilmapiiriä.

Pihlajamäen Hammaslääkäriasema on viihtyisä ja kodikas hoitola, jossa iloitaan aidosti asiakkaan kanssa, kun suun ja hampaiden terveys on tarkistettu ja hoidettu tarvittaessa huolella kuntoon. Pienessä yksikössä laadukasta työtä pystytään tekemään joustavasti keskimääräistä edullisempaan hintaan.

Pihlajamäen Hammaslääkäriasemalla tehdään vahvalla ammattitaidolla kaikki hampaiden perushoito sekä esteettisiä hoitoja, kuten valkaisuja, keraamisia kruunuja ja laminaatteja. Myös hammasimplanteista ja purentaongelmien hoidosta on pitkäaikaista kokemusta.

Kahden hammaslääkärin ja hammashoitajan lisäksi hoitolassa työskentelee kaksi erikoishammasteknikkoa, jotka taitavat irtoproteesien teon ja korjaukset. Muuta erikoisosaamista ja -laitteita vaativat työt hoidetaan luotettavien yhteistyökumppanien kanssa.

– Meille on itsestään selvää tehdä huolellista ja pikkutarkkaa työtä. Silloin voimme antaa työllemme myös hoitotakuun ja varmistaa, että täältä lähtee ulos tyytyväisiä asiakkaita. Suun ja hampaiden terveys vaikuttaa koko kehon terveyteen ja elämänlaatuun. Nykyisin hammashoidossa onkin monenlaisia vaihtoehtoja, joista pyrimme etsimään asiakkaan talouteen sopivan hoidon, painottaa hammaslääkäri Lana Partonen. Toisena hammaslääkärinä Pihlajamäen Hammaslääkäriasemalla työskentelee kokenut Martin Lemmini.

Myönteisiä hammashoitokokemuksia

Parasta hammashoitolan työssä on ammattilaisten mielestä asiakastapaamiset.

– Kun yhdessä asiakkaiden kanssa saadaan aikaan hyvää ja koetaan siitä myötäriemua, silloin jaksaa välillä haastavassakin perustyössä vuodesta toiseen, kuvaa hammashoitaja Kristina Ilisson hymyssä suin.

Yhdessä kokeminen, kiireettömyys sekä iloinen rupattelu toimii tehokkaasti myös pelkopotilaiden hoidossa.

– Olen kyllä välillä aika moinen lässyttäjäkin, jos huomaan sen rauhoittavan asiakasta. Juttelu saa asiakkaan ajatukset muualle ja antaa hammaslääkärille keskittymisrauhan. Monesti on myös tärkeää selostaa, mitä milloinkin tehdään. Ja mikä ilo onkaan kertoa, kun kaikki on valmista eikä asiakkaan tarvitse ajatellakaan hammaslääkäriin tuloa taas pitkään aikaan, toteaa Kristina Ilisson.

Pihlajamäen HammaslääkäriasemaJoustavasti ja esteettömästi

Pihlajamäen Hammaslääkäriasemalle on helppo tulla. Maksuttomia autopaikkoja löytyy ihan vierestä. Esteetön sisäänkäynti mahdollistaa liikkumisen myös vaikka pyörätuolilla, ja taksillakin pääsee ihan oven eteen.

Kun päällimmäisenä toiminta-ajatuksena on palvella asiakkaita mahdollisimman hyvin, aikoja järjestetään joustavasti tarpeen mukaan. Hinnat ovat kaupungin edullisemmasta päästä eikä erillistä toimistomaksua peritä.

Ajan voi varata netissä, puhelimitse tai vaikka poikkeamalla sisään ja nauttimalla samalla kupposen kahvia. Suomen ja ruotsin kielen lisäksi ammattilaiset palvelevat asiakkaita venäjäksi ja englanniksi.

Yhteystiedot

Pihlajamäen Hammaslääkäriasema
Rapakiventie 10 F, 00710 Helsinki
Puh. 09 387 2341
S-posti: info@pihlajanhammas.fi
www.pihlajanhammas.fi

 

Osallistu lukijakilpailuun tästä