Handelsbankenissa jokainen saa henkilökohtaista palvelua

Handelsbankenissa jokainen saa henkilökohtaista palvelua

2634
Handelsbanken Hakaniemi
Yhteiskuvassa edessä Juha Reunanen ja Mona von Weissenberg, takana Kaisa Parviainen (vas.), Charlotte Silfvast, Johanna Saarikko ja Emilia Roiha.

Handelsbanken on lähellä asiakasta. Myös pankin Hakaniemen konttorista Ympyrätalon toisesta kerroksesta saa kaikki pankkipalvelut ja kaupan päälle oman nimetyn asiakasvastaavan.

Handelsbankenin toiminta perustuu henkilökohtaiseen palveluun ja yksilöllisiin ratkaisuihin. Asiakkaalle tarjotaan hänen oman tilanteensa ja tarpeensa mukaan aina kokonaisuutta, ei yksittäisiä tuotteita.

Hakaniemen konttorin palvelusta vastaa nuori, osaava ja energinen ammattilaisjoukko. Tukena ja turvana sillä on iso ja vahva konserni kaikkine taito- ja osaamisalueineen. Konttorissa voivat sekä yksityis- että yritysasiakkaat hoitaa kaikki pankkiasiansa.
– Toki käynnit konttorissa päivittäisasioinnin vuoksi ovat vähentyneet. Pyrimmekin sopimaan asiakkaiden kanssa säännöllisiä tapaamisia silloin tällöin kokonaistilanteen kartoittamiseksi. Kun ehdimme valmistautua tapaamisiin huolella, asiat tulee pohdittua perusteellisesti ja asiakkaan tarpeet ja toiveet huomioitua toivotulla tavalla, kertoo konttorinjohtaja Mona von Weissenberg.

Kaikki palvelut lähellä asiakasta

Handelsbankenin sijoituspalvelut helpottavat asiakkaan arkea ja auttavat häntä kasvattamaan varallisuuttaan pitkäjänteisesti.
– Isona pankkikonsernina voimme tarjota asiakkaille kattavan valikoiman palveluita omatoimisesta sijoittamisesta Private Banking -palveluihin. Konsernilla on merkittävät resurssit tutkimus- ja analyysipuolella ja salkunhoidossa. Tiedot ovat sekä konttoreiden että asiakkaiden käytössä. Mikä parasta, sekä yksityis- että yritysasiakas saa kaikki tarvitsemansa palvelut omasta konttoristaan, konttorinjohtaja toteaa.

Sijoitukset ovat Mona von Weissenbergin mukaan tuottaneet asiakkaille mukavasti.
– Nyt kun korkotaso on alhainen eikä tileiltä saa juuri tuottoa, mietitäänkin asiakkaiden kanssa tarkkaan eri sijoitusvaihtoehtoja. Luotonantomme puolestaan on aina asiakkaan kokonaistilanteen huomioivaa ja vastuullista. Sillä varmistamme, että sekä asiakas että me voimme nukkua yömme rauhallisesti.

Aktiivista asiakaspalvelua

Pitkäaikaisen asiakassuhteen syntyminen edellyttää, että asiakas tuntee pankkinsa ja pankki asiakkaansa.

– Parhaiten se onnistuu omassa konttorissa, jossa henkilökohtainen asiakasvastaava huolehtii omien henkilö- ja yritysasiakkaidensa pankkiasioista. Henkilökohtainen asiakasvastaava tuntee jokaisen asiakkaansa tilanteen, on aina helposti tavoitettavissa ja on itsekin aktiivinen, kertoo asiakasvastaava Kaisa Parviainen. Konttori järjestää aika ajoin myös asiakastilaisuuksia esimerkiksi sijoittaja-asiakkailleen.

Vahvaa osaamista ja tyytyväisiä asiakkaita

Handelsbanken on yksi Euroopan vahvimmista pankeista (Bloomberg 2015). Sillä on pitkäjänteistä, luotettavaa ja vakaata toimintaa. Pankkitoiminta alkoi jo vuonna 1871. Myös asiakastyytyväisyys on tutkimusten mukaan huippuluokkaa. Se perustuu siihen, että Handelsbankenin palvelut räätälöidään aina kullekin asiakkaalle yksilöllisesti, ja henkilökohtainen palvelu konttoreissa hoidetaan vahvalla ammattitaidolla tarvittaessa yhdessä konsernin asiantuntijoiden kanssa.

Hakaniemen konttori on toiminut reilut 10 vuotta, ja asiakasmäärää on kasvatettu maltilla kaiken aikaa.
– Uskomme vahvasti henkilökohtaisiin tapaamisiin ja niiden tuomiin hyötyihin asiakkaille. Meillä on ollut paljon hyviä tapaamisia ja työ jatkuu innolla, toteavat pankkilaiset tyytyväisinä.

Konttorin aukioloajat:
Ma–pe klo 10.00–16.15
tai sopimuksen mukaan

Handelsbanken on yksi
Euroopan vahvimmista pankeista
(Bloomberg 2015)

Yhteystiedot

Handelsbanken
Helsinki-Hakaniemi
Ympyrätalo, 2. krs
Siltasaarenkatu 18–20
00530 Helsinki
Puh. 010 444 3320
www.handelsbanken.fi

 

Osallistu lukijakilpailuun tästä