Handelsbanken sijoittajan asialla jo vuodesta 1871

Handelsbanken sijoittajan asialla jo vuodesta 1871

1880
Handelsbanken Tikkurila
Pauli Ranta, Jaana Saarenketo ja Aira Koli iloitsevat konttorin uudesta ilmeestä, joka tuntuu miellyttävän myös asiakkaita.

Tikkurilan Handelsbankenista saa henkilökohtaista, laadukasta ja paikallista palvelua kansainvälisillä mausteilla. Näin on ollut jo parinkymmenen vuoden ajan. Nyt konttorin tilat on uudistettu täysin vastaamaan entistä paremmin tämän päivän asiakaspalvelutarpeita.

Vaikka Tikkurilan Handelsbanken on vahvan erikoisosaamisensa ansiosta erityisesti sijoittajan pankki, hoidetaan siellä myös henkilö- ja yritysasiakkaiden muut pankkipalvelut. Luottamukselliset asiakasneuvottelut voidaan käydä uusissa, täysin äänieristetyissä neuvottelutiloissa. Konttorissa työskentelee noin kymmenen pankkialan ammattilaista. Hämeenlinnasta Tikkurilaan vuoden alussa siirtynyt konttorinjohtaja Pauli Ranta pitää henkilöstömäärää ihanteellisena Handelsbankenin toimintatavassa.

Vahva pankki ja tyytyväiset asiakkaat

Handelsbanken on Bloombergin mukaan yksi Euroopan vahvimmista pankeista.

Toiminta perustuu henkilökohtaiseen palveluun ja yksilöllisiin ratkaisuihin. Päätöksenteko on nopeaa, sillä se tapahtuu paikallisesti konttorissa.

– Asiakkaalle tarjotaan hänen oman tilanteensa ja tarpeensa mukaan aina kokonaisuutta, ei yksittäisiä tuotteita. Tämä näkyy asiakastyytyväisyydessämme. Handelsbanken on jo useamman vuoden ajan ollut asiakastyytyväisyystutkimuksen kärjessä niin yksityis- kuin yritysasiakaspuolella, Ranta kertoo tyytyväisenä.

Laadukkaat sijoituspalvelut omasta konttorista

Handelsbankenin sijoituspalvelut helpottavat asiakkaan arkea ja auttavat häntä kasvattamaan varallisuuttaan pitkäjänteisesti.

– Isona pankkikonsernina voimme tarjota asiakkaille kattavan valikoiman palveluita omatoimisesta sijoittamisesta Private Banking -palveluihin. Konsernilla on merkittävät resurssit tutkimus- ja analyysipuolella sekä salkunhoidossa. Tiedot ovat sekä konttoreiden että asiakkaiden käytössä. Ja mikä parasta, sekä yksityis- että yritysasiakas saa kaikki tarvitsemansa palvelut omasta konttoristaan, kertoo Handelsbankenin Tikkurilan konttorin sijoitusasiantuntija Aira Koli.

Asiakas saa Handelsbankenin huippuammattilaisilta hyviä sijoitusratkaisuehdotuksia, ajankohtaista markkinatietoa ja tukea omille näkemyksilleen.

– Meiltä löytyy myös tuotteita, kuten sertifikaatteja, jotka eivät välttämättä ole asiakkaalle ennestään tuttuja, mutta jotka sopisivat hänen sijoitussalkkuunsa. Seuraamme myös markkinoiden kehitystä. Organisaatiomme on joustava tekemään uusia tuotteita, jotka mielestämme ovat kiinnostavia kulloiseenkin markkinatilanteeseen. Räätälöimme myös Privat Banking -asiakkaille omia tuotteita, kuvaa Aira Koli.

Asiakasvastaava Jaana Saarenketo kertoo, että asiakkaan tilanteen kartoittaminen ja sijoittamisen tavoitteet ovat lähtökohta, josta sijoituskeskustelu aloitetaan. Asiakkaan kanssa pohditaan esimerkiksi salkun hajauttamista riskin pienentämiseksi.

Aktiivista asiakaspalvelua

Jokainen Handelsbankenin asiakas saa omasta konttoristaan henkilökohtaisen yhteyshenkilön.

– Tavoitettavuus on meille tärkeää ja siksi kaikilla meillä on suorat puhelinnumerot, joista meidät tavoittaa. Suosimme tapaamisissa ajanvarausta, sillä näin asiakas tietää, että aika on varattu vain hänelle. Pitkäaikainen hyvä asiakassuhde perustuu molemminpuoliseen tuntemiseen ja luottamukseen, kuvaavat pankkilaiset.

Konttorin aukioloajat: Ma–pe klo 10–16.30 tai sopimuksen mukaan.

Yhteystiedot

Handelsbanken Tikkurila
Kielotie 28
01300 Vantaa
Puh. 010 444 3120
www.handelsbanken.fi

 

Osallistu lukijakilpailuun tästä