Handelsbanken ollut sijoittajan asialla jo vuodesta 1871

Handelsbanken ollut sijoittajan asialla jo vuodesta 1871

2123
Handelsbanken Matinkylä
Arja Luoto (vas.), Camilla Stigell, Marianne Välkki ja Henri Gallen vastaavat Matinkylän Handelsbankenin asiakkaiden henkilökohtaisesta palvelusta.

Handelsbankenin Espoo-Matinkylän konttori on oikea osoite sille, joka arvostaa henkilökohtaista palvelua.

Matinkylän Handelsbanken on vahvan erikoisosaamisensa ansiosta erityisesti sijoittajan pankki. Toiminta perustuu henkilökohtaiseen palveluun ja yksilöllisiin ratkaisuihin. Asiakkaalle tarjotaan hänen oman tilanteensa ja tarpeensa mukaan aina paras ratkaisu, ei yksittäisiä tuotteita.

Päätöksenteko on pankissa nopeaa, sillä se tapahtuu omassa konttorissa. Tämä näkyy asiakastyytyväisyydessä.

Säästämis- ja sijoitusasioiden lisäksi konttorissa hoidetaan myös muut henkilö- ja yritysasiakkaiden pankkipalvelut. Useimmat tosin hoitavat päivittäisasiointitarpeisiin liittyvät pankkiasiat nykyisin kätevästi Handelsbankenin verkkopankissa tai mobiilipankissa.

Laadukkaat sijoituspalvelut läheltä

Handelsbankenin sijoituspalvelut helpottavat asiakkaan arkea ja auttavat häntä kasvattamaan varallisuuttaan pitkäjänteisesti.

– Meillä on konttorissamme resurssit suuremmankin varallisuuden kartuttamiseen. Niinpä voimme tarjota asiakkaille kattavasti vaihtoehtoja omatoimisesta sijoittamisesta Private Banking -palveluihin. Asiakasvastaavat Henri Gallen ja Camilla Stigell sekä sijoitusjohtaja Marianne Välkki käyttävät apunaan ison konsernimme merkittäviä tutkimus- ja analyysipuolen sekä salkunhoidon resursseja. Tiedot ovat sekä konttoreiden että asiakkaiden käytössä. Ja mikä parasta, asiakas saa kaikki tarvitsemansa palvelut omasta konttoristaan, kertoo konttorinjohtaja Arja Luoto.

Asiakas saa Handelsbankenin huippuammattilaisilta hyviä sijoitusratkaisuehdotuksia, ajankohtaista markkinatietoa sekä tukea omille näkemyksilleen.

– Meiltä löytyy myös tuotteita, kuten sertifikaatteja, jotka eivät ehkä ole asiakkaalle ennestään tuttuja, mutta joista hän saattaisi hyötyä. Seuraamme markkinoita ja tarvittaessa räätälöimme asiakkaan tarpeisiin parhaiten sopivan vaihtoehdon, toteaa Marianne Välkki.

Handelsbanken Matinkylä EspooAktiivista asiakaspalvelua

Henkilökohtaiset tapaamiset ovat Arja Luodon mielestä paras tapa aloittaa ja lujittaa hyvää asiakassuhdetta. Handelsbankenin asiakas saa omasta konttoristaan henkilökohtaisen yhteyshenkilön ja hänelle suoran puhelinnumeron.

– Tavoitettavuus on meille tärkeää. Tapaamisissa suosimme ajanvarausta, sillä silloin asiakas tietää, että aika on varattu häiriöttömästi vain hänelle. Pitkäaikainen hyvä asiakassuhde perustuu molemminpuoliseen tuntemiseen ja luottamukseen. Asiakkaan oma henkilökohtainen yhteyshenkilö huolehtii asiakkaan pankkiasioista. Hän tuntee asiakkaan tilanteen, on helposti tavoitettavissa ja on aktiivinen, kuvaa konttorinjohtaja.

Yhteystiedot

Handelsbanken Espoo-Matinkylä
Nelikkotie 2
02230 Espoo
Puh. 010 444 3620
matinkyla@handelsbanken.fi
www.handelsbanken.fi

 

Osallistu lukijakilpailuun tästä