Asiakastyytyväisyys on Handelsbankenin ykkösmittari

Asiakastyytyväisyys on Handelsbankenin ykkösmittari

1227
Handelsbanken Kauniainen
Handelsbanken Kauniaisissa asiakkaita palvelevat iloisella mielellä ja ammattitaidolla Mikko Hyttinen (vas.), Roosa Luoto, Minttu-Maria Mäkinen, Hanne-Mari Keinonen ja Lasse Isomeri. Kuvasta puuttuu Nina Lukka.

Handelsbankenin Kauniaisten konttorista saa paikallista ja henkilökohtaista palvelua sekä aina asiakkaan omista tarpeista lähteviä ratkaisuehdotuksia. Pitkäjänteisesti toimiva ja vastuullisuutta kaikessa toiminnassaan toteuttava pankki on ollut erityisesti sijoittajan asialla jo vuodesta 1871.

Handelsbankenin Kauniaisten konttori tarjoaa kattavat pankkipalvelut sekä henkilö- että yritysasiakkaille. Kauniaisten lisäksi konttori palvelee ammattitaidolla Leppävaaran ja Pohjois-Espoon alueen asiakkaita.

Handelsbankenin toiminta perustuu luottamukseen, henkilökohtaiseen palveluun ja yksilöllisiin ratkaisuihin. Jokaisella pankin asiakkaalla on oma henkilökohtainen yhteyshenkilö, joka on helposti tavoitettavissa. Säännöllisillä asiakastapaamisilla varmistetaan osaltaan onnistunut pitkäjänteinen toiminta.

– Konttori on meillä toiminnan keskus, se pankki, josta asiakas saa kaiken tarvitsemansa. Siellä myös tehdään päätökset, siksi niitä ei tarvitse turhaan odotella. Asiakastyytyväisyys on tärkein tavoitteemme. Siinä olemmekin onnistuneet useina viime vuosina nappaamaan mittausten kärkisijoja, kertoo huhtikuusta Kauniaisissa konttorinjohtajana toiminut Mikko Hyttinen tyytyväisenä.

Private Banking ja muut laadukkaat sijoituspalvelut omasta konttorista

Pitkäjänteisen ja vakaan toimintansa ansiosta Handelsbanken on erityisesti sijoittajan pankki. Vakavaraisuudesta kertoo se, että kolme luottoluokittajaa on antanut sille pohjoismaiden pankkien parhaat luottoluokitukset.

– Meillä on omassa konttorissamme osaavat resurssit asiakkaiden varallisuuden kartuttamiseen. Voimme tarjota asiakkaille kattavasti vaihtoehtoja omatoimisesta sijoittamisesta Private Banking -palveluihin. Sijoitusjohtajamme Lasse Isomeri ja sijoitusasiantuntijamme Hanne-Mari Keinonen ovat kokeneita ammattilaisia, jotka voivat käyttää apunaan ison konsernimme merkittäviä tutkimus- ja analyysipuolen sekä salkunhoidon resursseja, kertoo Mikko Hyttinen.

Vastuullinen yritystoiminta on koko Handelsbankenin toiminnan luonnollinen osa. Se näkyy paitsi sijoitustoiminnassa ja luotonannossa myös monella muulla tavalla pankin ja pankkilaisten arjessa.

Kuinka vastuullisuus näkyy?

Vastuullinen sijoitustoiminta näkyy Handelsbankenissa Mikko Hyttisen mukaan kahdella tasolla:

– Se tarkoittaa ensiksi vastuullista sijoituskohteiden valintaa. Pyrimme aidosti myös vaikuttamaan niiden yritysten toimintaan, joihin haluamme pankkina sijoittaa. Olemme allekirjoittaneet monia kansainvälisiä sopimuksia, joiden tavoitteisiin haluamme sitoutua vahvasti. Olemme tässä varmasti eturintamassa Suomessa, sillä olemme ruotsalainen pankki ja Ruotsissa nämä asiat ovat olleet esillä jo pitkään.

Toinen taso on vastuullinen sijoitusneuvonta.
– Meillä ei kukaan saa bonuspalkkaa, joten bonukset eivät ohjaa toimintaamme. Ratkaisujemme lähtökohta on aina asiakkaan tarve. Se puolestaan johtaa luonnollisesti korkeaan asiakastyytyväisyyteen. On upeaa ja kannustavaa tavata kerta toisensa jälkeen tyytyväisiä asiakkaita.

Handelsbanken Kauniainen
Handelsbankenin viihtyisä konttori löytyy helposti heti kauppakeskus Granin takaa.

Konttorin aukioloajat:
Ma–to klo 10–16.30, pe 10–15 tai sopimuksen mukaan.
Handelsbankenin puhelinpalvelu numerossa 010 444 2442 pankkipäivinä klo 8–18.30.

Yhteystiedot

Handelsbanken Kauniainen
Thurmaninaukio 10
02700 Kauniainen
Puh. 010 444 3600
www.handelsbanken.fi

 

Osallistu lukijakilpailuun tästä